واع / خروج نادية شكرى بطلة مسرحية “العيال كبرت” من المستشفى

واع / متابعة

كشفت رشا سامى العدل عن تطورات الحالة الصحية لوالدتها الفنانة نادية شكرى، مؤكدة خروجها من المستشفى واستكمال علاجها بالمنزل، وكتبت عبر حسابها بموقع “فيس بوك” تابعته (وكالة انباء الاعلام العراقي /واع) :”الحمد و الشكر لله خروج أمي من المستشفي لاستكمال العلاج في المنزل بفضل دعوات الأهل والأصحاب وبفضل الدكاترة المحترمين”.

وتابعت “واجب الشكر لنقيبنا الدكتور أشرف زكى والوكيل الأخ والصديق العزيز إيهاب فهمى والجميلة الخدومة نهال عنبر اللى كانوا متابعين معايا حالة ماما كل ساعة أو اتنين ولا أنسى أبدا وقفة أختى الحبيبة نشوى مصطفى وسؤال الغالية وفاء عامر وحبيبتى طنط راوية سعيد وأحمد صيام ورشا سامى ونسرينا وصبرى عبد المنعم ومحمود عامر ونص فنانين مصر اللى لم أذكر اسمهم سامحونى أنا ماكنتش مركزة بجد وروحى كانت ضايعة منى”.